Juni 2024
Beste vriend(in), geïnteresseerde,

We houden je graag op de hoogte van de ontwikkelingen rond de stichting.

Wat is er allemaal sinds de oprichting van de stichting – augustus 2023 – gebeurd?

Uiteraard zijn wij door blijven gaan met het geven van bijeenkomsten in het licht van de visie van de stichting. Misschien was jij ook van de partij en ben je geïnspireerd en gesterkt weer naar huis gegaan.
De bijeenkomsten zijn een manier om de praktijk van het dagelijks leven in een nieuw licht te zien en te delen wat werkt.

Ook zijn er verschillende giften binnengekomen waardoor we VIP-kaartjes, een stichting brochure, polsbandjes met tekst hebben kunnen produceren, een advertentie in de krant hebben gezet en de zakelijke bankrekening maandelijks kunnen betalen, dank daarvoor.

Het centrum – een gebouw in Bloemendaal – is er nog niet: mensen die een gebouw ter beschikking willen stellen of hiervoor geld willen doneren aan de stichting zijn natuurlijk uitgenodigd dit te doen.

We zijn bezig geweest met het onderzoeken van de ANBI status, dit pakken we weer op als het relevant en lonend wordt voor de stichting.

Ook creatief zijn we niet stil blijven zitten: Nathan heeft zijn mooie en belangrijkste boek “De Boodschap” geproduceerd in een jaar tijd. Al zijn kennis en praktische ervaring zijn verweven in dit helder verwoorde boek – bestaande uit vijf delen – waar je meteen mee aan de slag kunt om jouw leven een nieuwe wending te geven. Het boek ligt in de boekhandel Huijsing Books in de Gierstraat in Haarlem en kan op afspraak door Nathanji gesigneerd worden.
Ook is zijn werk online verkrijgbaar.

Ik heb mijn roman “Man van Vrede, het verhaal van Rachel” ook in het Engels vertaald en beide boeken zijn verkrijgbaar op Amazon.

We gaan nu een zomerstop tegemoet wat niet wil zeggen dat we niet bereikbaar zijn. De bijeenkomsten hopen we weer te hervatten in september, welkom en tot dan!

Met hartelijke groetjes,
Chandra en Nathan