Agenda

Stichting Ahawah is van plan dit jaar 2024 het Teken (zoals besproken in Mattheüs 24:30) wereldkundig te maken!*

Hiervoor wil ze een ruimte huren in De Kapel Bloemendaal, kost 290 euro (dagdeel!).
Stichting Ahawah is afhankelijk met haar acties van de vrijgevigheid van vrienden en belangstellenden.
Van deze actie houden we u op de hoogte.

*Nathan zal vanuit zijn ervaring spreken.

Stichting Ahawah plans to make the Sign (as discussed in Matthew 24:30) known to the world this year 2024!*

For this purpose, they want to rent a space in De Kapel Bloemendaal, costs 290 euros.
Stichting Ahawah depends on the generosity of friends and interested parties for its actions.
We will keep you informed about this event.

*Nathan will speak from his experience.

Hier tevens Een open brief aan de kerk:
PDF – YouTube
Met deze woorden van Chandra vooraf:

‘Beste vriend(in)

Bijgaand een schrijven en ingesproken video van Nathan over de staat van de kerk  – een bevlogen en kritische open brief – Misschien zul je zeggen: ik heb niets (meer) met de kerk. Maar misschien heb je wel iets met Jezus en bedenk dat onze verzorgingsstaat is opgebouwd op de fundamenten van zijn leer: naastenliefde.

Zelf heb ik mijn geestelijke roots in de kerk liggen, ik ben daar dankbaar voor. Tegelijk moet je altijd bereid zijn om opnieuw naar de feiten te kijken – ook van je eigen leven – en daarvan te leren. Alleen op die manier kan er groei zijn en kan er verandering komen.

Veel lees – of luisterplezier!’